Wat houdt de functie in?
Als administratief medewerker word je tewerkgesteld in één van de diensten van het lokaal bestuur.
Je staat in voor een klantgerichte, kwalitatieve en efficiënte dienstverlening aan interne en/of externe klanten, zowel frontoffice als backoffice. Je helpt de klant/burger/cliënt en je geeft informatie en oplossingen voor vragen. Je ondersteunt de werking binnen je dienst. Je neemt zowel administratieve, praktische als logistieke taken voor je rekening.
Jouw belangrijkste uitdagingen:
- Administratieve, praktische en logistieke taken.
- Dossiers behandelen.
- Dienstverlening.
Wat verwachten wij van jou?
- Je hebt een diploma hoger secundair onderwijs behaald.
- Je kan klantgericht denken en handelen.
- Je kan je zowel mondeling als schriftelijk goed uitdrukken.
- Kwaliteits- en resultaatgericht werken is jouw tweede natuur.
Wat hebben wij jou te bieden?
- Een verloning in de loonschaal C1-C3. Er zijn verschillende arbeidsovereenkomsten mogelijk.
- Je kan al je relevante ervaring meenemen. Enkele voorbeelden (op C1):
- 2 jaar relevante ervaring: 2.478,20 € bruto per maand
- 10 jaar relevante ervaring: 2.856,81 € bruto per maand
- 20 jaar relevante ervaring: 3.249,84 € bruto per maand
- 25 jaar relevante ervaring: 3.541,49 € bruto per maand
- Graag een concrete loonsimulatie? Contacteer de Personeelsdienst via personeel@niel.be.
- Check ook zeker onze Nielse troeven!
Hoe kan je solliciteren?
Je kan solliciteren tot en met woensdag 5 april 2023. Bezorg zo snel mogelijk jouw CV en motivatiebrief via onderstaande knop:
De sollicitatieprocedure bestaat uit een schriftelijke (thuis)opdracht en een sollicitatiegesprek.
Meer info over de vacature nodig?
Contacteer dan gerust de Personeelsdienst op personeel@niel.be.